lørdag 20. juni 2009

Oreokake

I dag er den store dagen til Linda. Endelig får kun kledd seg i en vakker hvit kjole og gått opp kirkegulvet for å offisielt få sin Stein. Jeg har tilbudt meg å bake kake, og valget falt på Oreokake. Denne kaken har kun blitt bakt en gang før av meg, men da med en annen oppskrift. Dagens versjon er visstnok den som minner mest om den man får servert på TGI Friday. Ikke det at jeg har for vane å frekventere TGI Friday ofte, men kaken skal visstnok være god.

Jeg kar knust oreokjeks og smeltet hvit sjokolade, blant annet. Da kaken var ferdiglaget syntes jeg den var litt flat, så dermed implementerte jeg et lite element fra den andre oppskriften, mnemlig sjokolademousse. Det kan jo ikke skade å tilføre enda et sjokoladeelement i en allerede mektig kake, kan det?

Kaken ser ihvertfall slik ut, og blir den bra skal jeg legge ut oppskrift!














Gratulerer med dagen Linda og Stein!
Og husk: "The greatest thing you'll ever learn, is to be loved and love in return" (hentet fra Moulin Rouge)

Ingen kommentarer: